Politica de acordare a garanției

Garanția legală se oferă în conformitate cu prevederile Legii nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate, care transpune în dreptul român Directiva 1999/44/EC și nu limitează, ignoră sau restricționează direct sau indirect drepturile legale și interesele legitime ale cumpărătorului, așa cum sunt prevăzute de lege.

CONDIȚII DE ACORDARE A GARANȚIEI
  1. Garanția noastră acoperă orice defecțiune de material sau viciu de fabricație care apare în termenul legal de garanție. Garanția se oferă doar pentru piesele de schimb înlocuite și manoperă!
  2. Dacă nu există alte specificații, reperele sunt garantate de producător pe o perioadă conformă cu legislația în vigoare.
  3. Nu fac obiectul garanției defecțiunile datorate utilizării sau manevrării necorespunzătoare, montării incorecte sau neprofesionale, fără a respecta indicațiile date de producătorul echipamentului respectiv sau de producătorul autovehiculului/utilajului.
  4. Sunt excluse categoric de la garanție cazurile în care se constată uzuri anormale ale reperelor datorate calității necorespunzătoare a carburanților, a elementelor filtrante de calitate inferioară sau neînlocuite la intervalul prescris de producătorul echipamentului sau a exploatării necorespunzătoare.
  5. Sunt excluse de la garanție cazurile în care se constată defecte rezultate din utilizarea unor repere în alte domenii decât cele prevăzute de constructor.
  6. Intervenția personalului neautorizat asupra elementelor, ansamblelor și subansamblelor implică pierderea dreptului la acordarea garanției.
  7. Garanția se acordă numai dacă reperele au fost montate într-un service de reprezentanță sau acreditat RAR.
OBLIGAȚII LA MONTAJ
  1. Verificarea instalației de înaltă presiune și alimentare dacă prezintă urme de span;
  2. Montarea componentelor conform specificațiilor tehnice ale producătorului;
  3. Curățarea rezervorului;
  4. Curățarea instalației rezervor – pompă (furtunuri, conducte);
  5. Înlocuirea filtrului de carburant; folosirea altor filtre decât cele OE sau agreate de producător duc la anularea garanției;
  6. Înlocuirea conductei de înaltă presiune;
  7. Montarea injectoarelor într-un mediu cât mai curat, cu aer filtrat, fără impurități, praf, etc.

NERESPECTAREA OBLIGAȚIILOR LA MONTAJ ARE CA REZULTAT ANULAREA GARANȚIEI!

DOCUMENTE NECESARE PENTRU SOLICITAREA GARANȚIEI
  1. Factura, chitanța fiscală sau bonul cu care a fost achiziționată piesă sau ansamblul reparat.
  2. Dovada montării piesei/ansamblului într-un service de reprezentanță sau acreditat RAR (chitanță, factură, bon fiscal) însoțit de deviz de montaj din care să reiasă numărul de km (ore de funcționare) la momentul intervenției.
  3. Dovada constatatoare a defecțiunii întocmită detaliat de un service autorizat conform legislației în vigoare.
  4. Copie după talonul mașinii pe care a fost montată piesa/ansamblul în cauză.
  5. Certificatul de garanție.
  6. Cartea de service (în cazul reparației).
  7. Filtru de carburant (fără să fie scurs de motorină);
  8. Dovada înlocuirii filtrului de carburant.
TERMENE DE GARANȚIE
  1. Produsele de schimb, materialele de exploatare, materialele de întreținere au termen de garanție de 2 (doi) ani calculat de la data livrării produsului.
  2. Produsele recondiționate au termen de garanție 1 (un) an calculat de la data livrării produsului.
  3. Produsele de schimb, materialele de exploatare, materialele de întreținere montate sau utilizate pentru autovehicule folosite în activități comerciale de tip taximetrie, școli de șoferi, transport de mărfuri sau persoane, activități agricole sau construcții, au termen de garanție de 1 (un) an calculat de la data livrării produsului.
  4. Produsele recondiționate montate sau utilizate pentru autovehicule folosite în activități comerciale de tip taximetrie, școli de șoferi, transport de mărfuri sau persoane, activități agricole sau construcții au termen de garanție de 6 (șase) luni calculat de la data livrării produsului.
  5. Garanția pentru manoperă este de 12 luni pentru produsele recondiționate.
  6. Cumpărătorul are obligația să aducă la cunoștința Green Expert S.R.L. existența vreunui caz de garanție (lipsă de conformitate și/sau defecțiune) de împlinirea termenului de garanție.
  7. Garanția acoperă cel mult valoarea prețului de achiziție plătit de către cumpărător pentru produsul în cauză.
  8. În cazul în care reclamația este justificată, Green Expert S.R.L se obligă la repararea sau, după caz, la înlocuirea produselor în termen de 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a predat produsul vânzătorului însoțit de toate documentele necesare. În cazul în care este necesară efectuarea unei expertize de către un expert neutru, termenul de 15 zile calendaristice mai sus indicat va curge de la data comunicării către Green Expert S.R.L. a raportului de expertiză. În cazul în care sunt necesare verificări suplimentare și produsul trebuie trimis la producător, termenul de soluționare poate fi de 30 zile lucrătoare de la data de trimitere în fabrica producătorului a produsului defect.
  9. În cazul în care reclamația este nejustificată, toate costurile ocazionate de soluționarea acesteia vor fi suportate de cumpărător.